1.Limitarea raspunderii Pasul Zimbrului SRL, nu este si nu va fi responsabila, pentru nici un fel de accident, vatamare sau alte evenimente datorate comportamentului inadecvat al turistului, starii de ebrietate, euforie, sau oricarui alt motiv, inclusiv utilizarea incorecta a bailor, dusurilor, corpurilor cu functionare electrica (lampi, aparate de uscat, televizoare etc.) sau in afara regulamentelor a fisate in diverse zone ale proprietatii (spatiu de joaca, piscina, etc).

2.Fumatul in spatiile inchise este interzis. Vama54 este dotata cu centrala de detectie fum. In situatia in care centrala alarmeaza personalul cu privire la incercare de oprire a un ui senzor sau daca detecteaza fum intr-o camera, situatii in care se declanseaza alarma de incendiu, turistul va fi amendat cu suma de 200lei pentru nerespectarea regulamentului. In situatia in care clientul refuza plata, acesta va fi deservit reprezentant ilor Politiei Romane.

3.Contravaloarea serviciilor de cazare / rest de cazare se achita la check in

4.Contravaloarea consumatiei extra pachet (cazare/ cazare cu demipensiune/ cazare cu pensiune completa), se va achita la sfarsitul fiecarei zile sau la sfarsitul sejurului dupa cum doreste turistul. Va recomandam achitarea consumatiei zilnice extra pachet in fiecare zi. Turistul are obligatia sa plateasca zilnic sau cel putin sa verifice impreuna cu un reprezentant Vama54 consumatia zilnica inainte de a f i transferata nota pe camera. In acest sens orice reclamatie ulterioara cu privire la nota finala nu va fi luata in considerare.

5.Pierderea sau distrugerea (ruperea/indoirea) cardului de acces in camera are ca si consecinta taxarea suplimentara cu su ma de 50lei, contravaloarea cardului electronic de acces

6.Mutarea mobilierului din camera fara aprobarea personalului este strict interzisa.(oglinzi, paturi, dressing-uri)

7.Distrugerile provocate de turisti sau de copiii lor sunt raspunderea acestora, iar consecinta directa a oricarui incident de acest fel va fi plata contravalorii obiectului sau a costului lucrarii de reparatie. (Ex: desenat pe pereti, zgariat pereti, rupt/spart mobilier, spargere sticla cabine dus, spargere obiecte electrice aflate i n inventarul camerei si spatiilor comune ale Vama54. In situatia in care clientul refuza sa plateasca contravaloarea pagubelor, acesta va fi deservit reprezentantilor Politiei Romane. Spatiile comune sunt supravegheate video 24/24, cu autorizatie MAI.

8.Consumul sau depozitarea de alimente perisabile este interzis in camera.

9.Consumul de bauturi din afara unitatii este interzis in spatiile comune (restaurant, terase, lobby, piscine, curte), sub sanctiunea unei taxe de dop in suma de 30lei/persoana/zi, s uma ce va fi regasita pe nota de plata din ziua respectiva.

10.Mesele incluse in pachetul turistic se servesc conform programului, respectiv: - Mic dejun 8.30 - 10.30, - Cina 19.00 - 21.00. In situatii exceptionale se pot servi turistii si in afara programul ui, dar numai daca acestia au solicitat anticipat acest serviciu.

11.La Vama54 nu se permite acomodarea unui numar mai mare de turisti decat cel mentionat in formularul de rezervare (Vama54/booking.com), indiferent de varsta turistilor. In situatii except ionale se poate modifica tipul camerei rezervate, sau numarul de camere, sau monta pat suplimentar (nesolicitat la rezervare), in limita disponibilitatii si cu achitarea diferentelor de pret (tarife receptie) generate de modificarea respectiva. (EX: conform voucher booking /Vama54 ā€“ rezervare pentru 2 adulti, s ositi in locatie 2 adulti si ā€œnā€ copii)

12.Animalele de companie indiferent de rasa, talie, etc nu sunt acceptate la Vama54

13.Comportamentele inadecvate precum alergatul/tipatul pe holuri/casa scarii /restaurant , trantitul usilor sau alte actiuni care pot deranja restul turistilor cazati la Vama54 sunt strict interzise . Nu toleram lipsa de educatie! Va rugam sa respectati restul turistilor aflati la Vama54.

14.Turistul poate sesiza personalul sau conducerea Vama54 la numerele de urgenta, 24/24 , orice incident din cauza caruia este deranjat de orice alta persoana aflata la Vama54 indiferent de calitatea acesteia (turist, client restaurant, client piscina, angajat Vama54). Reprezentant ii Vama54 vor lua deciziile care se impun in cel mai scurt timp

15.Rezervarile la Vama54 sunt nerambursabile. Nu rambursam sume de bani indiferent de motivele invocate. Daca aveti nemultumiri puteti trimite un mail la contact@vama54.ro , se va analiza situatia de catre conducerea Vama54 si veti primi raspuns in scris in cel mai scurt timp.

In cazul nerespectarii prezentului regulament Vama54 prin reprezentantii desemnati, respectiv Dragut Cristian - GM Vama54 sau Drag ut Irina - Administrator Pasul Zimbrului srl, isi rezerva dreptul de a nu permite cazarea sau a solicita turistului eliberarea camerei si parasirea proprietatii, daca se constata nerespectari repetate ale prezentului regulament sau atitudine necivilizata la sosirea la Vama54 cumulata cu nerespectarea prevederilor prezentului regulament.

Telefoane de urgenta: 0721261426, 0742434499