Pensiunea Vama54

Regulament de Cazare

1
Va rugam sa respectati orele de liniste, respectiv 22.00-8.00 & 13.00-14.00

Respectati restul oaspetilor cazati la Vama54 sau care servesc masa! Va rugam sa nu faceti galagie in zonele comune ale proprietatii (inclusiv vorbitul pe holurile pensiunii poate deranja).

2
Program Check-in – zilnic intre orele 15.00- 22.00
Program check-out – zilnic intre orele 8.00 -12.00
Contravaloarea serviciilor de cazare, diferenta de cazare, sau servicii suplimentare neachitate se vor achita la check in.
3
Programul restaurantului este urmatorul: Mic dejun 8.30 – 10.30, Pranz 13.00-16.00, Cina 18.00 – 21.00*. (*Ultima comanda la bucatarie 20.30)
Pentru a servi masa in restaurantul Vama54 este necesara rezervare si precomanda: completarea si predarea catre angajatii Vama54 a formularului “meniul zilei”, disponibil la bar.
4
Contravaloarea consumatiei la restaurant, bar sau bar piscina se achita fie dupa servirea mesei, la parasirea restaurantului/terasei, fie pe loc in cazul barului de la piscina. Daca doriti trecerea pe camera a consumatiei se va solicita un depozit financiar in valoare de 250 ron/zi/camera platit la check-in. Consumul de bauturi din afara unitatii este interzis in spatiile comune: restaurant, terase, piscina, receptie.
5
Fumatul precum si utilizarea dispozitivelor electronice (ex: IQOS, GLO, etc) in spatiile inchise sunt interzise. Vama54 este dotata cu centrala de detectie fum. Amenda 250 ron/incident se va solicita la parasirea unitatii, ca masura suplimentara se poate solicita interventia Politiei pentru aplicarea sanctiunii (fapta constituie contraventie conf legii 15/2016).
6
Pierderea sau distrugerea (ruperea/indoirea) cardului de acces in camera are ca si consecinta taxarea suplimentara cu suma de 25 ron, contravaloarea cardului electronic de acces.
7
Distrugerile provocate de turisti, sau de copiii lor, sunt raspunderea acestora, iar consecinta directa a oricarui incident de acest fel va fi plata contravalorii obiectului sau a costului lucrarii de reparatie. (Ex: desenat pe pereti, zgariat pereti, rupt/distrus mobilier, spargere sticla cabine dus, distrugere aparatura (TV, corpuri de iluminat, etc) aflate in inventarul camerei si spatiilor comune ale Vama54, etc. Spatiile comune sunt supravegheate video 24/24, camerele sunt verificate la check-out de catre personalul abilitat. In situatia in care la check-in intampinati probleme in camera va rugam sa anuntati personalul (ex: mobilier neconform, aparatura nefunctionala sau orice alta problema).
8
Consumul sau depozitarea de alimente perisabile este interzis in camerele de hotel. Daca aveti diverse produse pentru copii care necesita depozitarea la rece va rugam sa le aduceti la bar.
Daca aveti nevoie de uscatoare de par va rugam sa solicitati la receptie.
9
Animalele de companie nu sunt acceptate la Vama54.
10
Comportamentele inadecvate precum alergatul/tipatul pe holuri/casa scarii /restaurant, trantitul usilor sau alte actiuni care pot deranja restul turistilor cazati la Vama54 sunt interzise. In situatia unor reclamatii repetate din partea altor turisti, nu vom ezita sa aplicam de indata masurile care se impun, respectiv atentionari repetate asupra nerespectarii regulamentului de cazare si tulburarea linistii publice, apoi putem solicita inclusiv decazarea si parasirea proprietatii turistilor recalcitranti (fapta constituie contraventie conf legii 61/1991).
ALTE INFORMATII IMPORTANTE!
In afara programului de functionare, oaspetii cazati la Vama54 pot sesiza conducerea la 0775167223 sau la biroul de la parter (situat pe casa scarii), referitor la orice incident din cauza caruia este deranjat sau orice eveniment care ii poate pune viata in pericol in incinta Vama54.

Limitarea raspunderii Pasul Zimbrului SRL, nu este si nu va fi responsabila, pentru nici un fel de accident, vatamare sau alte evenimente datorate comportamentului inadecvat al turistului, starii de ebrietate, euforie, sau oricarui alt motiv, inclusiv utilizarea incorecta a bailor, dusurilor, corpurilor cu functionare electrica (lampi, aparate de uscat, televizoare etc.) sau in afara regulamentelor afisate in diverse zone ale proprietatii (loc de joaca, piscina, etc).

Politici rezervari/ anulari rezervari.
a) FLEXIBILA & GARANTATA: Clientul poate să anuleze gratuit cu până la 7 zile înaintea datei de check-in, situatie in care sumele achitate in avans vor fi rambursate in termen de 7 zile de la data anularii prin transfer bancar. Clientului i se va retine avansul, respectiv 50% din prețul total, dacă anulează în cele 7 zile dinaintea sosirii sau nu se prezinta in ziua de check-in. Clientului i se va încasa în avans 50% din prețul total oricand dupa rezervare.
b) NERAMBURSABILA: Plata integrala la rezervare doar cu card bancar prin intermediul platformei euplatesc.ro. Nu acceptam plati cu tichete de vacanta pentru rezervari nerambursabile.